vineri, 12 noiembrie 2010

Timpul...mort.




Opri-s-ar timpul in gandu-mi secetos
Opri-s-ar timpul... in ceas misterios...
Opri-s-ar timpul atunci cand te privesc...
Opri-s-ar timpul atunci cand iti zambesc!

Un ceas si-o ora...atat eu mi-as dori
Sa se opreasca timpul far-a mai clipi...
Sa se opreasca timpul privind in ochii tai
Sa te opresti si tu... privind doar la ai mei!

Daca-mi voi putea misca mainile...
Ti-oi prinde chipul si ti-oi opri gandurile
Ti-o prinde mainele si viata le voi da...
De-i timpul mort... noi il vom invia
Doar pentru noi... de vei accepta
Si multumiri din suflet...poate iti voi da.

Cand mainile tale din nou se vor misca
Cuprinde-ma... si strange-ma.. drumu’ nu imi da
Opri-s-ar timpul oare... pentru a fi “noi”...
Sau merge inainte... sa fim doar calatori?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu