miercuri, 9 noiembrie 2011

Vise pentru Iarnă :)


Doamne! A nins iar și iar și iar
Eram parcă în transă….

Frunzele căzute din cer m-au amețit!
Doamne, mi-e atâta dor de Iarnă!

Cerul mă minte… mai mereu,
Soarele se ascunde fără vreun motiv,
Copacii se dezbracă, pentru ce?...
Iar păsările pleacă… și de ce?
Nu ninge…!

Noiembrie ăsta-mi zâmbește acum
Îmi spune: “Va ninge, fii fără griji,
Te vei sătura după prima ninsoare!”

Eu râd, el râde,
știe că minte…
De-ar fi mereu iarnă m-aș îndrăgosti de ea
În fiecare zi.. mereu mai mult
decât ieri…

Dar al meu suflet e nins
… e încărcat de sărbatoare…
E plin de minunată cântare…
Și-I soarele-n luminle ce cad din cer
Și ma alint la fulgii ce se ascund nițel
Prin părul meu…
Și cânt cum fac mereu
și-adorm fără să vreu.
Visez…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu