vineri, 27 ianuarie 2012

E viață!

Din trecut aș vrea să vin
Ori să mă-ndrept spre viitor
Oare-am murit sau o să mor?

De-aș fi copil într-un trecut
Sigur pe mine m-aș vedea.
Cea care-am fost voi rămânea
de mă întorc ori voi pleca.

De m-aș vedea cum sunt acum
Nu mi-aș dori să schimb ceva...
Poate că vad în mine-o ea
pe care o iubesc așa.

În viitor.. Acum ii greu
Aș vrea să fiu întâi bătrână...
Să-mi văd nepoții mici de mână
Jucându-se prin curtea mea.

Apoi, urcând spre-un trecut viu
...un trecut viu din viitor
Eu mi-aș dori să-mi văd de zor
copiii mici. Copiii mei!

Și continuând să zbor în timp
Căsătorită m-aș vedea.
Și fericită-n casa mea.
Să mă ajute Dumnezeu să fie-așa.

Ai mei părinți și frați aș vrea
Să-i am o viață lângă mine..
chiar de-i trecut ori și mai bine...
De-i viitor.

Nu știm ce timpuri ne ajung
Poate visăm.. ori poate nu
Sau cred că toate au un scop..
dacă murim ori nu. E-un joc?
Nu! :) E viață!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu