sâmbătă, 23 februarie 2013

Omul din mintea mea

               Kirsty Michell PHOTOGRAPHY


 Te-am căutat prin cărţi, 
cândva, dup-o-amiază
şi-am răscolit cuvânt peste cuvânt,
sperând să dau cumva eu din greşeală
peste un prinţ al meu, cum n-a văzut
nimeni pe acest Pământ.


Am colindat păduri de-a rândul
şi-am fost cât un gândac, mic-mic,
apoi înaltă, pân' la cer, 
dar tot nimic.
cu păsări am vorbit 
în zborul peste-ocean...
şi îţi simţeam mirosul 
pe care nu-l ştiam.


Şi mările pe toate le-am răpit
şi-am indrăznit să mi le pun în glas
strigându-ţi numele necunoscut
ca inima-mi în dar să-ţi las.

Fără răspuns am continuat;
corăbii pe nisip am dus,
printre cuvinte am condus,
si prin nisip şi te-am chemat.

Am numărat şi zilele în noapte,
am încercat să fur din viitor
o rază de-amintire de pe Marte
şi să o fac prezent pentru-amândoi.

Mă căutai şi tu... de-acolo, de-undeva
căci am simţit a ta chemare.
Am alergat desculţă pe-o podea de catifea
şi erai exact aşa. 
Omul din mintea mea.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu