joi, 12 martie 2015

dorințe vestejite.


E-un semn, probabil,
 ce-ar trebui să-l prind.
Să-l țin.
E-un semn aievea 
prin muzica ce-o cânt.
Prin vânt.
E-un semn și-atât.

Un gând lovit de foc,
cuvinte-ncrucișate-nnod.
Pustiu în liniște, în suflu;
îi zgomot surd și trist în orice lucru.

Amar îi glasul glăsuit de vise;
prezentul este viu... Dorințe.
 dorințe vestejite.

Prin picuri de amiază, cu soare-n ochii verzi,
aștept eu amețită. Oare tu nu vezi?
Culoarea e pe buze-urme pe hârtii,
iar eu cu tine-n gând, rămânem tot copii.

Cu degete pictate, desene pe pereți,
cu vise arogante. 
Eu știu. Nu mă mai vreți.
Străin mi-e jocul alb-sărutul tău pe frunte-;
străină-s eu în noaptea de-aici 
și de oriunde

Amar îi glasul glăsuit de vise;
prezentul este viu... Dorințe.
 dorințe vestejite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu