duminică, 12 aprilie 2015

am plecat.


N-am să mai fiu eu azi.
Nici mâine. 
Nervii mei-s agățați de roua soarelui,
de dinții dimineții.
De cer.

Mie îmi place să cred,să visez,
să vreau și să am.

Nu îmi plac regulile,
dar știu să respect.

Cred în cuvânt, dar nu pân' la final,
visez tot ce prind, dar fără să sar. 
și vreau să alerg, te am și tot plec.
Aleg. 
Ucid speranțe.

Mie îmi place să iubesc,să muncesc,
să vreau și să am. 

Nu îmi place minciuna,
dar o folosesc.

Cred în speranță,dar nu pân' la final,
rup tot ce prind,dar fără un dar.
și vreau ca să zbor,te am și tot plec.
Aleg.
Voi veni inapoi.

Mie îmi place să râd,să privesc,
să fur tot ce vreau.

Nu-mi place cearta,
dar tot mă cert.

Cred în mine, dar nu pân' la final,
Imit tot ce prind, dar fără să vreau.
și vreau ca să mor,te am și tot plec.
Aleg.
Chiar am plecat.
Am plecat.
Plecat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu