miercuri, 2 iunie 2010

Infinit...

Crezi în puterea cuvântului?

Crezi in aripile infinite ale vântului?

Crezi că lumea te poate face să îţi pierzi mintea?

Crezi că tu poţi salva acum şi mâine lumea?

Crezi că zâmbind poţi să mă faci să zâmbesc?

Crezi că dacă mă priveşti frumos eu ma indrăgostesc?

Crezi în dulcele cuvânt spus din suflet

Sau crezi doar în minciuna dintr-un singur plânset?

Crezi că aripile infinitului te vor ajuta să zbori

Sau crezi că ele se vor rupe şi-ai să cazi, să mori?

Nimic nu trebuie să crezi din ce eu am scris

Trebuie să-nveţi ce-nseamn-un vis...

Trebuie să ştii, să ai un răspuns

Şi trebuie să crezi în ce ai de spus...

Dar oricum ar fi nu vreau ca tu să crezi

Că acele aripi ale infinitului te vor face să pierzi...

Din contra, te vor ridica...

Doar ştii că aşa ne e viaţa !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu