duminică, 5 septembrie 2010

Si-i pentru tine!...Un dans





Si intr-o seara cu norii pe cer
Si intr-o noapte... aproape cu ger
Si cu o melodie de dragoste-n fundal
Dansam pe niste scari... Dansam, doar noi eram.
Si m-ai luat asa, plapand, usor in brate
Si ma dansai usor, usor si mai departe...
Si-aveai un glas duios si plin de mangaiere...
Eu am cazut pe loc in gandurile mele.
Si-ti tremuram in brate si fiori reci miscau,
Picioarele-nmuiate-n “ring de dans” dansau.
De frig m-am incalzit cand mi-ai atins privirea,
Cu-a ta privire calda mi-ai redat fericirea...
Si mana ta cea calda pe umar m-a atins...
Atunci simtii durerea, ce-n suflet s-a aprins.
Acea durere dulce, fara de vreun raspuns,
Acel sentiment care la inim-a ajuns.
Parca strangeai mai tare al meu trup lang-al tau,
Parca-nnotam in mare si iti zambeam mereu.
Eu te strangeam de mana, nu vroiam sa te las...
Si dorinta nebuna, mai vroia inc-un pas...
Dar mintea mea ciudata, care gandeste-aiurea
Spunea sa stau asa, doar sa-ti privesc privirea...
Si buzele-mi cereau sa vin tot langa tine
Sa vin lang-ale tale... sa le sarut... Nebune
Dorinta mea crestea, dar cand sa indraznesc ...
Muzica se-opri. Ne-am dezlipit firesc...
*Zetu Corina-Elena ( Imagine net )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu