vineri, 18 martie 2011

♥...Dans!


E totul dans, e totul pus pe valuri.
E totul cald ...nu mai ajung la maluri
Si eu pasesc pe mare si cantul ti-l aud,
Ma strigi acum pe mine... nu m-ai vazut de mult!

Doar un minut s-a stins de cand ai nostri ochi
Nu s-au mai intalnit...si tu ma chemi la loc.
Dar valurile marii.. ma duc spre Soare-n gol,
Vii dupa mine tu... te vad.. te vad in zbor.

Ma iei in bratze..si c-un dans noi coloram,
Cerul c-un rosu ca de-apus... apoi plecam...
Si liniste-i afara, doar valuri ce opresc
Ale lor picioare de maluri, le lovesc.

Si soarele adoarme..Cuminti noi pe-o banca....
Privim cum dintre raze doar una mai "alearga"
Prin trupurile noastre... Si fori mii apar
Si un sarut imi dai iubite...Nu ai habar
Cat de frumos e-afara, Dar inauntrul meu
E mai frumos, sa stii... asta ti-o spun chiar eu
E ca o sarbatoare, e iulie, e cald...
E bucuria lunii ce sade intr-un lac.
E dansul fericirii, un dans nemaivazut
Un dans ce nu se vede... se-aude...da-i tacut!

Sunt stelele, iubite, ce-mi canta al tau Gand...
te simt.. esti langa mine..oriunde si oricand! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu