sâmbătă, 12 martie 2011

Primavara ♥


Mi-ai colorat fiecare parte
a corpului
M-ai recreat...cu fiecare
atingere
Ti-am cazut in bratzele
calde
Si ale tale buze le simt...
le-am cucerit!

simtit-am atunci un foc
ce ma arde si-acum
doar la gandul c-am fost langa tine
si iar infasor
gandurile in foaia de hartie
si privesc spre Soare..
vreau sa-mi canti
s-aud chitara si-un cantec
de primavara dulce
in note sa ma-nec!

oh...primavara asta
cu bucurie vine
si vreau sa o pot aseza
cum doresc..
sa fie o zi cu tine
si una tot cu tine
apoi sa fim noi doi...
si bucurie...

ploaie... caci asa a inceput
si sub umbrela ta
ma aflu eu acum...
zburam?... totul e atat de bine
atat de frumos
ma pierd in ochii tai
imi pierd...aripile...
cat de zapacita sunt
:D... dar amandoi suntem!


"Primavara incepe cu tine"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu