duminică, 18 septembrie 2011

Imi inchid...deschid ochii



“Sunt o fiinţă solitară, aflată pe o stâncă tăiată din propriu-mi trup.” (Jeanette Winterson - "Scris pe trup")

Sunt plictisită, vinovată şi cad...
Lovesc ale mele mâini de Soare…
Stânca tăiată din propriu-mi trup mă doare…

Îmi închid ochii…


« Lasă-mă să-mi cânt până adorm…
pot să adorm pe paşii melodiilor cântate de mine
şi pot să mă trezesc …atunci când mă opresc din a cânta…
Pot să-mi aprind şi singură lumina sufletului
si o pot stinge… când nu mai respir…
Deci pot şi pot şi vreau şi zic… şi tac … »

Îmi deschid ochii…

« Şi pot, dar e departe de realitate…
îngheţ spre Soare…
Fiinţa-mi solitară mă omoară…
Privirea îmi arată un drum pietruit de flori…
şi gându-mi înceţoşat îmi alunecă spre…spre infinit ! »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu