duminică, 8 februarie 2015

Să-mi duci dorul...


Ai să-mi duci dorul? 

Încet, cu pași grăbiți tresari;
îmi simți respirația și te oprești. 

E alb afară, în suflet sunt umbre.
E dor în dor și șoapte interzise.

Ce zici? 
Îmi cânți puțin despre ce va fi?
Ai să poți să crezi în mine?
Ai să-mi simți atingerea pe fruntea-ți rece?


Stau ca o stâncă ruptă-pierdută pe-un deal.
Stau nemișcată cu trupu-mi fragil.
Cu gânduri 100-1000 într-unul.

Am senzația că te ascunzi de mine.
Ți-e frică de a mea privire,
de al meu sărut?

Zi-mi. De plec ai să-mi duci dorul?
Ai să mi-l porți pe mări albastre,
-n umbre colorate?
Ai să-mi strigi și numele când dormi?
Ai să poți?

Poate-am să dispar în neant, 
poate-am să mă pierd prin timpul scurs al unei clepsidre. 
Poate am să fiu o alta...
Mă vei mai recunoaște?

„Cine ești...?”
Întreba-mă-vei într-un târziu...
„...de mi-e dor de tine?”

Sunt eu. 
Mi-e bine.

Ți-e dor?
Dispar. Să mă cauți! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu