sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Poezii in Poezie...


Ianuarie.
Din nou a nins...Oh, cer uscat!
Oh, Ianuarie, iar fulgi ne-ai dat! :)...
Pictati sunt ei, uni-s ciopliti
Altii in rama sunt topiti..
Dar am vazut si fulgi din ceara
Aveau o forma foarte rara...
Si-o lumanare am vazut
Ii aprindea... pe rand, pe rand...

De ce...
Eu-mi voi lasa a mea privire
In ochii lui sa piara iara
Si voi vedea cum dintr-o mie
Doar un fulg gol,din nou sa cada
Peste-al meu umar dezvelit
Si sa imi spuna amortit
De ce tu esti al meu iubit
De ce e lumea-n asfintit....

Dor.
Cu mana dreapta-n mana stanga
Ma rog acum sa mi te-aduca
Sa-ti sarut ochii, fruntea, gura...
Mi-e dor de tine... Vreau acuma
Sa ma ajuti de dor nebun
Sa scap... sunt prinsa, doru-i mult..
Sa-ti cad in brate, si sa-ti cant
Sa-mi canti si tu...sa-mi canti zambind...:)

Sa cada fulgii pana-n seara
E ‘Ianuarie’, e Iarna..
Si las-a mea privire-ncet
Sa te intrebe iar ‘De ce’...
Si-apoi din nou ti-oi saruta
Ochii, gura, fruntea ta...
‘Dor’ nebun ma va lua...
Dar tu cant... imi vei canta! :)


for you! :*:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu