marți, 4 ianuarie 2011

Mierea dulce-a apei :)

Din mierea dulce-a apei am luat o picatură
Nu... Nu pentru mine...ci pentr-o fiinţă bună!
Şi piatra-am ridicat-o de pe-o fântână seacă
....Dar nu era secată... Ea avea multa Apă!
Şi eu... cu chip de cear-am tresărit, plutind
Spre încăperea Apei ....şi spre adânc Pământ...
Ooo ... Dulce Lumină ce te-am văzut atunci...
Erai de aur... Şi-ai spus ca Miere îmi arunci!
Ştiai...nu-i pentru mine... ci pentru el... el omul!
Care din ceruri multe...şi dintr-un pământ unul
Mi-a apărut in calea cu mult prea multe drumuri...
Şi el m-a ajutat să merg pe drumul bun...
Cu mierea dulce-a ape-i mulţumesc acum!
♫ Şi sunet de vioară, de pian prin geamuri sparte
Lovesc si bat aiurea... de plâng... Singurătate...
Şi el ...zâmbeşte-n noapte... şi pune câte-un strop
.... pe fiecare notă... pictând...al nostru foc ♥...
Şi sunetele toate incep a ne dansa... Pe valurile mării...
Şi mierea dulce-a apei începe a cânta... pe râsetele serii!
Şi-am mulţumit şi omului la care eu mult ţin! :X
Dar ..multimit si muzicii... care :D.... ne-a slujit :*
Doar picuri vii de Lacrimi cad spre Pământ, jos
Cu mierea dulce-a apei .... Şi *Mulţumesc frumos!!* .. ..
:x >:D< :*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu