joi, 20 ianuarie 2011

:x


Fiori... Fiori si tu! :)
Astazi am zambit cu tot sufletul...Simt ca cineva tine la mine...mai mult, mai mult, mai mult... Poate-i doar un sentiment, dar eu asa simt... si sigur nu ma insel :)...
Astazi zi frumoasa:)... a inceput din nou sa ninga.... si erau niste fulgi maaaari si pufosi... zburau peste cladiri, peste copaci, peste mii de oameni...
Astazi zi cu tine:)... Am simtit ca zbor... ca zbor prin fiorii corpului meu...cu tine de mana... Cand bratele tale m-au cuprins am tresarit...nu stiam ce sa zic... insa mi-am lasat maninile sa te cuprinda si ele >:D<.... O imbratisare de la tine :)...ca un vis... *cok cok...guzel* :">.... cat imi place cum suna :)... Si iar mainle tale... 8->... urmand apoi buze scaldate in dulceata iernii :*:*

Esti un Rasarit de Soare! Un Rasarit care mereu imi aduce zambet pe buze, "fluturi in stomac" si... te aduce pe tine! :D

Nu mai gasesc cuvinte... E prea frumos ceea ce simt..:)....

:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu