sâmbătă, 1 ianuarie 2011

;x


Totul incepe cu putin sirop,
asa..cate un strop,
un strop...
...

* Suna ceasul! Ma trezesc ...zapada calda imi acoperea fruntea, parul, mana... corpul cu al ei zambet... deschid ochii, privesc spre "cerul" alb si :) te vad!
Sarbatorea-n suflet am... Nu vreau nimic acum decat sa te privesc.. sa-ti vad chipul, sa te iau de mana...si :) ...
Dumnezeu m-a ascultat:)... Ii multumesc!

In seara...dintre ani:) ti-am fost alaturi, mi-ai fost alaturi...priveam spre cerul care pentru cateva minute " a luat foc "...Un foc plin de...culori ;;) cele mai frumoase culori, care..incetul cu incetul se aprindea-au si in interiorul meu si..simteam cum... iau foc? ... cred ca..Da :)
Cand ceasul a aratat 00:00 :)... un La Multi Ani plin de ..fiori :D mi-ai daruit!
Un zambet larg pe fata ti-a aparut :D... si era imposibil sa nu zambesc si eu:D :*

In dansul plin de energie...eram aruncati amandoi...:D... nu mai conta nimic:D... doar zambeam si " ne dansam "... in bratele tale m-am lasat si ma simteam ca " Alba-ca-zapada" :D ( vorba Madalinei... :D merci Madda !! :* )
Mana cald-a ta a incalzit mana rece-a mea :D ... cred ca:)) mi s-au racit mainile cu un scop:> :)).... au tinut cu mine:D si..ma bucur ca a fost asa...
off...tu! :) dulcele parfum al tau il simt... si acum:).. parca esti cu mine si.. atat de mult ma bucur...;x


nu pot sa-ti descriu in prea multe cuvinte...ceea ce simt. Nu exista cuvinte!
pot spune doar Multumesc ca ai aparut asa... in calea-mi...:)
*

si inca un strop...
poc, poc...

:* ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu