joi, 30 decembrie 2010

"Inceput"...:)


Si e sfarsit de Decembrie... sfarsit de an... si totusi e un inceput... :)....
Am smuls perdeaua de la fereastra casei mele si am lasat loc Soarelui... e Soarele care-l asteptam... Nu ma topeste cu a lui caldura... nu ma ingheata cu a lui privire... ci ma linisteste si ma face sa-l privesc...la infinit!.... Un Soare viu....ce incepe a ma cunoaste... la fel si eu... incep sa il cunosc...
Cred ca-mi va lumina de acum...privirea, gandirea, inima!
... raman clipe multe in urma, dar vreau sa le pastrez si pe acelea... undeva acolo...:) Scrise pe un caiet sunt toate... asa sunt sigura ca mi le voi aduce aminte, le voi povesti si... repovesti:) Fiecare capitol are un titlu... si fiecare titlu reprezinta o parte din viata mea.... Acest caiet il inchid acum... nu-l sigilez, nu-l ascund...:) ... mi-l pun in biblioteca si-l voi pastra ...
Acum incep a scrie o a doua carte... si voi incepe cu acest... “Inceput“... Un inceput in..toate:)...
Rasaritul Soarelui imi va umple inima cu.. mii de razee :).... raze caldute, care-mi ofera zambet pe chip si...fericire in suflet!... Sper ca acest Soare sa lumineze acest “ Inceput”...pana la “ Sfarsit ...” :)....
Si... sfarsit de Decembrie e... si sfarsit de an... dar... e Inceput! :) ...


Pentru tine... e....
Tu! ;x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu