sâmbătă, 4 decembrie 2010

! ...






**As vrea sa-mi iau cateva amintiri si ceva vise... sa le leg strans cu o ata rosie, sa fac o funda mare si apoi cu ele in mana...sa plec...
M-as duce sa mai colind o data satul plin de oameni dragi si minunati...m-as mai duce o data prin locurile unde am colindat vara cu prietenii si as culege florile de pe camp, la fel cum faceam atunci...si le-as prinde pe cer...cu bolduri mari, aurii... ca amintire.
Pe jos as perinda noapte si zi... as urca muntii si dealurile... as trece apele cu talpile goale, cu inima goala, cu sufletul gol, cu glasul stins... Cand voi ajunge in ocean...ma voi opri o clipa... Mainile spre cer le voi ridica si cu toate puterile voi arunca...legatura cu amintiri si vise... peste intreg oceanul.... si brusc imi voi intoarce privirea spre... locul de unde am plecat...
Ma voi intoarce inapoi... pe un drum diferit...fara a avea habar macar cine sunt...
Voi fi un alt “eu”.... insa voi sti ca am un singur gand... acela de a te lua pe tine! Te-as lega la ochi...apoi te-as urca intr-un tren si... NU ti-as spune nimic tot drumul... te-as tine doar de mana... si te-as lasa doar pe tine sa ma intrebi “ unde mergem?”... eu doar voi schitza in zambet!...
Voi vrea sa ajung pe malul unui lac!.... Acolo mi-as dori sa gasesc o barca... Te-as ruga sa pasesti in barca... dupa voi urca si eu si ne vom aseza... Cand barca lin va incepe sa se miste... atunci voi dori sa iti vad privirea... OCHII tai! Tu vei fi cuprins de o ciudata stare... vei zice ca am innebunit, ce e cu mine... eu insa... doar iti voi zambi... si voi zice “ trebuia sa fac asta... nu gaseam alta solutie... mi-era practic imposibil sa spun ceva...cu atata lume in jur”...
Apoi...tacere..Eu : “ Am sa iti spun atatea... Tu taci! Nu zi nimic... doar asculta-ma! Asculta-mi privirea... vei reusi sa-ti dai seama de multe...nu vreau sa vorbesc...mi-ar fi prea greu, vreau doar ca tu sa ma intelegi ”...
Si voi astepta mult timp ca tu sa zici ceva... dar in zadar.. ma vei privi doar...
Ridicandu-ma in picioare voi vrea sa ma arunc in apa... voi vrea sa inot pana la mal si apoi sa fug... insa tu ma vei opri... ma vei lua de mana... si... “ stai! ... “***
si... ma trezesc!
A fost un vis ... insa:)... mi-as dori sa devina realitate!


Deschide ochii si priveste in jur! :)... Atat, te rog ...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu