luni, 27 decembrie 2010

... :):):)

...e frig...
simt cum mi se opreste sangele in vene...simt cum inima isi opreste bataile...
simt cum se opreste totul...
rotile masinelor raman neclintite... mii de lumini se aprind, se sting, se coloreaza si ne zambesc....:)
noapte rece... dar e cald... e cald si bine...:)
linistea noptii imi opreste in gandu-mi sute de imagini... imagini neintelese...desi zic ca e bine, sunt multe chestii de care simt ca nu ma pot atinge... simt ca ceva nu merge bine, ca undeva gresesc...
simt ca pe drumul vietii uneori calc cu pasi prea repezi...uneori prea lenti... si alteori am si senzatia ca mi se impletesc picioarele si ma impiedic...

nu stiu ce sa cred.. e putin ciudata situatia:)...
insa ma sustine speranta...si tu! pentru ca tu esti motivul pentru care nu-mi pierd sperantza! :)... si spun asta din multe motive! pe care, poate ti le voi spune... doar tie!...candva...



acum Ninge!... frumosul omat straluceste... omat rece... dar mi-e cald!!

**** Lasa-ma sa...te iau de mana... sa te privesc... :)... tu! ... si pune-o melodie.. fa-mi pe plac... fa-ma sa-ti zambesc...fa-ma sa rosesc... !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu