miercuri, 22 decembrie 2010

esti tu....



Fiecare clipa, minut, secunda...
Imi umple inima de “ tine “...
De ce?
Am oprit ceasul... l-am pus pe masa
Si il privesc...
Vreau si eu sa ma opresc
Sa nu ma mai gandesc
Si sa ma prafuiesc...

Insa gandind la tine
Cu mainele reci incep a scrie...
Incep a desena litere pe-o hartie
...



Iti simt parfumul..
Miros plin de amintirea ochilor tai
de...ieri si,
de dulcea lor inchipuire...
off...dorinte sute navaleau...
si-mi povesteai...
iar chipul... oo , minunat pictat
mi se-arata in fata-mi alba de frig
eu doar zambeam
si aprobam... dar
plecata pe alt taram eram...


Copile...
Atata tin la tine...
Atat de mult ma bucuri!!
Si mi-au ramas imagini
cu al tau zambet viu,

cand glasul ti-l aud ...renasc
si ma-nfior
si ma cutremur...

si ... ale tale degete
mi-au atins mana...
Dumnezeu mi-e martor..
Chiar era sa cad...
Sa ma scufund in marea de zapada.
Si-am rosit... si nici cuvant n-am scos...
Imi tremura carnea pan’la os...
Nu mai doream sa-ti dau drumul ..mai vroiam
Sa-ti simt caldura
Si pulsul... ce usor era...

Off suflete ...nemuritor vei fi
cu-a ta pasiune in a povesti
oamenilor fara a vorbi
vei putea trai... si
repovesti... pan’ la infinit
tot ce ai gandit...

secunde grele...ani grei
vor trece de acum... stiu
tu mi-a zis ceva
si...chiar ca m-am gandit
dar mi-e imposibil
sa raman asa... :(...
crede-ma, dorinta
creste iar si iar si iar ...si iar...

om de cuvant mi-s... dar
cred ca am omis...
in asa ceva sa-mi controlez dorinta
nu ma pot baga... e vorba de ce simt
nu de ce gandesc...
off tu, om ce esti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu