sâmbătă, 12 februarie 2011

...!?

Gataa.... Linistee!!
Aud frigul, simt vantul si-mi vad sangele cum se opreste...
Ma dau jos din pat... imi iau o haina pe mine si ies sa vad ce e....
afara iar ninge... Un fulg gigant ...apoi mai multi coboara cu nervozitate din intreg cerul... peste intreg pamantul...peste mine... peste al meu suflet...

e trist peisajul... vantul imprastie zapada... imi transforma ultitza, minunata ulitza in deshert :|.... aiurea.... si nu mai vad nimic... fatza mi-i acoperita..
vreme nebuna! Cand viscol, cand soare, cand ploaie...cand nori, cand e totul gol... cand nu e nimic... Asaa e sa fie! :)
Mi-am aruncat cartea deschisa ieri... spre inaltul cer si vantul...mi-a urcat-o si mai sus... si a dus-o... a tot dus-o... Viscolul a faramitat-o.. si totul e acum nimic...
Dragostea nu anuntza cand vine.... dar anuntza cand e pe cale sa plece... Si eu?... eu ce-am facut?.... :) Eu am lasat-o sa plece....Nu m-am pus in calea ei... nu am rugat-o sa mai stea... nu m-am opus... am zis ca e mai bine sa o las asa... Dar oare chiar e mai bine?? E ceea ce am vrut eu?? NU ... categoric Nu.... dar :)... nu mai e nimic de facut... greseala mea... vina mea... asta sunt!!
" Cand te privesc, uit de mine insami...cine sunt... unde sunt...bilmiyorum :-??... "
si asta se intampla de fiecare dataaa!
Si iar mi-e frig... inchid usa casei si las in continuare sa viscoleasca...sa ploua... sa fie soare... sa fie ce-o fi... chiar nu stiu daca-mi mai pasa... acum ma asez din nou in pat... Lasa-ma sa dorm!...

Un comentariu: