miercuri, 9 februarie 2011

File din jurnal...

Prea multa liniste in jurul meu?...
Sunt singura? Nu stiu...

:-??
Acum ma inec in formulele de la mate... le inteleg si le sprijin... sunt singure... toata lumea le dispretuieste si le si injura cateodata... M-am decis sa ma pun pe invatat asa cum trebuie..si sa imbin placutul cu utilul :)... Voi reusi?

Acum incep a gusta putin din...romanul subiectiv "Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi" ... Am ramas uimita cum banii pot schimba o femeie... si bietul Stefan... :) chiar daca era gelos, il apreciez si m-am bucurat de prezenta lui in scena... e omul care nu reuseste sa se integreze intr-o astfel de lume... cea a banilor.:)

Cu o sete "fantastica" incep a bea lectiile la fizica..:))... chiar imi place... au gust amar:>....insa... putin sirop de visine, doar cateva picaturi din minunate engleza:))....las sa cada in pahar si...treaba merge si mai bine:>/
Drept desert... servesc putin din visele psihologiei :)... gust bun...si dulce...si linistitor...si care ma bucura :)...

Am inceput sa ma gandesc la "cai verzi pe pereti"... sunt asa..:-?... cum sa spun? Ma simt ca si cum as lupta intr-una cu ideile mele, cu mine insami... si ma luupt , dar e degeaba... raman dezamagita..nu ma pot invinge... Eu sunt eu... Insa ma cam agit degeaba... Timpul e cel care va decide cine, ce, cand, cum, de ce, unde?.....
Incerc sa ma fac ca uit... sa ma las stransa in bratze de carti, de cuvinte... De cuvinte si cantece... de cantece si de.... href="">........ atat!

Acum mi-e rau...Merg sa ma inec in formule, sa le ajut, sa le fiu aproape...
Lasa-ma zi sa zambesc si maine! :)....

Sfarsit de 10 Februarie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu