joi, 13 februarie 2014



Am obosit.
lăsați-mă să renunț,
să plec unde gândul o să vrea,
să țip până aer n-oi avea,
să plâng până cerul s-o-nchidea.

Nu mai vreau să știu ce zi e mâine.
Mi-e bine acum în prezent
și aștept minuni pentru mine
și tac. E-al naibii de greu, dar încerc.

Nu pot... 
Nu pot să zic de e neagră ori albă,
e trist să vezi cum stelele pier.
Mi-e frică de mine... și totuși mi-s dragă
și-aș dori milă, 
milă vă cer.

Vă cer puțin aer... puțin, cât să respir
încă o dată și gata...
apoi aș putea și acum să pier,
dar inima-i tare ca piatra

Mi-e gura uscată de prea multe rugi,
mi-s mâinile reci de zăpadă.
Căldura e seacă și soarele nu-i.
Am plecat. Nu mă veți mai găsi iară.

Aici mi-e bine acum unde sunt. 
Și da! Îs departe de lume.
Nu pot să vă cer decât să mă urâți!
Pentru că așa e mai bine. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu